Handelsbetingelser

Hjulskift.
Skal du have foretaget et hjulskifte på din adresse er det vigtigt, at dine hjul som skal skiftes er sat ved bilen, når vi ankommer. Ligger dine hjul i kælderen eller andet sted, og du har brug for vores hjælp til op-/nedbæring skal du huske at informere os om dette, inden vi ankommer (ved bestilling). Der et mindre gebyr for dette alt efter afstand og tidsbrug. Det er kundens ansvar at have de rigtige spændebolte fremme til de hjul der skal skiftes. Der kan i nogle tilfælde være forskel på hvilke bolte der passer til sommerhjulene & vinterhjulene. Skulle du have låsebolte på, er det vigtig, at du har låsehovedet fremme når vi ankommer således at vi kan afmontere dine hjul. Er dit låsehoved gammel og slidt, eller andre skulle have overspændt låsemøtrikken eller I har prøvet at afmontere den selv, tager vi ikke ansvar for evt. skade. Ved vores ankomst skal vi kunne parkere tæt på jeres køretøj således at vi har adgang til det værktøj vi skal bruge. Ankommer Vi forgæves på adressen i aftalt tidsrum, vil der opkræves halvdelen af ordrens pris.

Dækhotel.
Vi opbevare dine hjul i aflåst tørre rum så dine hjul ikke bliver våde, området er overvåget og skulle der opstå brænd eller tyveri vil Homewash dække det tabte beløb. Dokumentation af evt. skader i vores varetægt, vil Vi altid tage billeder af dine hjul ved afhentning. Anmeldelse af skade skal ske senest 24 timer efter vores levering eller montering. Ved hjulvask under opbevaring vil prisen dække et tidsforbrug på ca. 20 min pr. sæt. Ønsker du ekstra fokus grundet fastbrændt bremsestøv på inder/-ydresiden eller vil have dem beskyttet med voks/coating meddeles dette ved bestilingen.

Bilpleje.
Skal du have klargjort din bil på din adresse er det vigtigt, at der er plads til at vi kan holde ved din bil, samt at alle døre på bilen skal kunne åbnes helt således at vi kan komme til. Vi udfører ikke altid mobil klargøring ved tæt bebyggede områder. Bilen skal være tømt når vi ankommer. Skulle der alligevel ligge nogle ting i bilen som Du/I har overset vil vi naturligvis samle alt sammen i en pose og lægge det i baggagerummet når vi er færdige. Ønsker du, at vi sørger for den fulde oprydning, bedes du meddele dette, da det vil tage os ekstra tid. Homewash tager ikke ansvar for eventuelle forsvundne værdigenstande.
Det er vigtigt, at du tjekker bilen igennem inden vi kører så vi er sikre på, at alt er som det skal være, da I som kunder skal skrive under på, at vi har fuldført vores job forsvarligt uden nogen former for skader. Såfremt der skulle være skrøbelige dele eller andet ved/i bilen, skal det oplyses på forhånd. Ved biler der er større end en stationcar såsom Ford Xmax, 4×4, Suv eller varevogne, vil der komme et tillæg alt efter størrelsen på bilen.
Er din bil meget beskidt eller har en masse indgroet snavs i måtter, gulv, sæder mv. skal dette også oplyses ved bestillingen, da det er en opgave vi bruger ekstra tid på og som vil koste et mindre gebyr. Tilsvarende gælder for bilen udvendig, hvis lakken skulle have tjærepletter eller flyverust der skal fjernes. Eksempelvis fastgroet bremsestøv på fælge kan være meget svært at få helt ren igen, men vi gør vores bedste indenfor det tidsrum vi bruger på netop den pakke du bestiller. Vil du have brugt ekstra tid på en specifik opgave, herunder rens af fælge -/lak, skal dette oplyses ved bestilling. Skulle det være tilfældet at vi kommer til at vente på jer på aftalt adresse ved planlagt tidspunkt, og I ikke er tilstede, som forhindrer os i at udføre vores job, vil der være pålagt et tillæg for ventetid på 300 kr. pr. 30 min. inkl. moms.
Vi ringer og giver besked ca. 30 min. før ankomst. Inden påbegyndelse af vores job tjekker vi bilens tilstand. Såfremt bilens tilstand er meget slem, har uheld såsom opkast, dyrehår eller lignende som vi ikke er informeret om ved bestillingen, vil dette blive noteret som en forgæves levering, hvis I vil afbestille på grund af tillæg. Det samme er gældende hvis vi først opdager diverse uheld under vores behandling som vi ikke har fået oplyst ved bestilling.

Polering.
Såfremt du vil have udført fuld bil polering hos dig vil dette kunne lade sig gøre hvis du har pladsen indendøres til det. Der skal være en stikkontakt tilgængelig, da vi bruger en del timer på polering. Skal du have udført vores Pro-detailing behandling anbefaler vi at få det udført på vores klargøringscenter i Ringsted. Skulle du bo i indre by og ikke har plads til, at vi kan udføre det hos dig, kan du indlevere bilen hos os og afhente efter aftalt tid. Der også mulighed for at vi afhenter og leverer bilen mod betaling.

Ordre.
Når du booker en tid igennem vores online bookingsystem vil du automatisk modtage en returmail hvor din bestillingsordre fremgår. Din ordre vil først være gældende, efter du har modtaget en yderligere mail fra os hvori vi har bekræftet tid/dato. Sker det, at du ikke hører fra os senest 24 timer efter din booking, bedes du ringe til os for bekræftelse af ordre.

Afbestilling.
Skal ske senest 24 timer før via mail. Skulle vi ankomme forgæves eller Du/I ikke er hjemme på den aftale tid, vil Du/I blive faktureret for halvdelen af ordrens pris, da vi vil miste kunder i det tidsrum vi har sat af på Din/Jeres bil.

Betaling.
Betaler du Via bank eller Mobilepay er det vigtigt du tilføjer faktura nr. ved overførslen. Vi modtager ikke kreditkort.

Kørsel.
Vores mobile biler kører fra Sydvestvej 132, 2600 Glostrup og bor du over 30 km fra os kan der forkomme et kørselsgebyr.